..Det blir inte alltid som man har tänkt sig..




Fick nyss på ett väldigt annorlunda men väldigt roligt sätt veta att jag ska till London i April!

Satt vid datorn, när jag fick ett sms.. sms:et innehöll en massa bokstäver, samt datum och platser..ganska snart förstod jag att det var en bekräftelse på en bokad resa..närmare bestämt: Stockholm-London tur och retur.. till en början tänkte jag att något måste ha blivit fel.. men började sen fundera över att: tänk om...?

Ringde till Daniel och sa lite skämtsamt: såg att vi ska åka till London i april..stämmer det?

Daniel: Nej, eller jo.. eller hur vet du det??!

Berättade om sms:et jag hade fått..varpå han blev jätte besviken och förklarade att det var en överraskning tills min födelsedag..


Men älskling.. Även om det inte blev som du hade tänkt och även om jag fick veta det en aningen för tidigt.. så kunde jag inte blivit mer överraskad (!) Tack.. :D
Ser verkligen fram emot vår första resa tillsammans... du är underbar.. :)



All kärlek till dej! <3


                                                      ..London By Night..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Sött

2011-02-10 @ 21:34:26
Postat av: Erika Petersson

Vad kul dina poster är! kommer definitivt läsa på din blogg igen! :) Hoppas du har en kul vardag =P

2011-02-22 @ 16:21:52
URL: http://jade.se
Postat av: Moi

Åsa: Eller hur..?! Han är juh för söt (!)



Erika: Tack.. alltid kul med nya läsare! :)

2011-02-22 @ 19:14:40
URL: http://heltenkelten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0