..Besök på hospitalet..


Klockan 08.30 imorse hade jag fått en akuttid hos en läkare..gick dit med förhoppning om att hon skulle lyckas lista ut vad jag lider av.. min naprapat gissade på en inflammation mellan några av de nedersta kotorna i ländryggen... idag fick jag ett nytt bud... efter att ha klämmt, kännt och utsatt mej för en massa olika tester och prov..så blev det slutgiltiga svaret: Ischias eller alternativt en lättare variant av diskbråck..


..blev skickad till labb för provtagning..där dom tog tre stycken rör blod för att skicka på analys, för att kontollera mina värden samt ta reda på om det finns några eventuella infektioner i kroppen..


        ..Att en liten sån här kan vara så skräckinjagande..?..


Efter att ha fått ett läkarintyg på en sjukskrivning, en remiss till röntgen, samt en ordination om att ta det lugnt (!) och att fortsätta ta 3 tabletter voltaren om dagen.. (i max 10 dagar)
 blev jag hemskickad..and here i am..uttråkad as hell.. (!)



Hursomhelst..

Vill avsluta med att tacka alla er som följer min blogg.. igår slog antalet unika besökare samt sidvisningar nytt rekord! Jätte kul att det är så många som går in för att läsa mina tankar och ord.. mycket hedrande och smickrande.. :)





Kärlek.

Kommentarer
Postat av: kristin

tjo pinglan! har du ryggproblem? kan varmare än varmast rekomendera min handledare Gunilla Nygren på KMTI, är det någon som kan ryggar är det hon :)

2011-02-10 @ 21:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0