..Det bästa MED dom bästa..


Idag har jag inte gjort så mycket annat än ha varit nere på stan (Uppsala) hela dagen.. och gjort min favorit syssla: shoppa.. ;) Gick ner med Emma runt 12-tiden.. gick runt i affärer.. några påsar senare gick vi och åt lunch på Unico..för att sen samla lite nya påsar.. ;) dock var Emma tyvärr tvungen att jobba vid tre.. så vid halv tre följde jag henne till station.. då Mille var på väg in med tåget bestämde jag mej för att stanna där och vänta på henne.. 


                         ..Emma i "shoppingtagen".. :)


               ..Tokgillar provrummen på Lindex.. jätte fina! :)


                                         ..Kul idé (!)..



Under tiden jag väntade satt jag och lyssnade på två tanters samtal rörande mat:


Tant 1: Jag förstår mej inte på dagens samhälle med att hålla på med sådana där dieter och bantningsmetoder..?! Att inte äta potatis är ju vansinne (!)

Tant 2: JA, Verkligen! Jag älskar potatis!

Tant 1: Jag med, Potatis är mitt liv!

Sen fortsätter disskusionen med något likanade "att förr i tiden åt min minsann potatis, så varför skulle det inte gå bra nu?!" Haha.. gamla människor är juh för sköna..själv hoppas jag dock att jag kommer ha något roligare att prata om är potatisar när jag blir gammal.. ;) 


Som tur var, kom Mille och "räddade" mej.. och shoppingturen fortsatte.. :)




..Mille i hennes blivande nya Cheap Monday jeans från Weekday.. :)



     ..Man blir trött av att handla.. (!) fika på Café Strutsen.. :)



Dagen fortsatte i "Mys:ets tecken..hann även med en middag på Amazing Thai innan vi skildes åt.. En perfekt avslutning på en perfekt dag.. :)


All Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0