..Knäckt..

Har varit hos naprapaten på morgonen.. Efter 60 minuters lidande rent ut sagt.. så hoppades jag på ett besked om en direkt förbättring.. dock fick jag veta att det inte skulle räcka med lite kotknäckande för att smärtan skulle gå över den här gången..då jag har fått en inflammation mellan två av mina nedersta ryggkotor.. (inte konstigt att jag har haft ont (!)..) utan det skulle ta upp till en vecka eller två innan jag skulle känna någon förbättring..

Så.. det blir till att fortsätta känna sig höggravid när jag ska sätta på mej skorna, böja på knäna för att plocka i och ur diskmaskinen, samt känna mej som 85 när jag ska ta mej ur sängen på morgonen.. :S


Hursomhelst.. det man inte kan göra något åt, eller påverka för stunden är ingen mening att lägga energi på.. utan man får göra det bästa möjliga av situationen istället..


Även om det blev en fortsatt passiv dag så var det faktiskt riktigt skönt.. äntligen fanns det tid för saker som att blogga (som jag vet att jag har varit dålig på den senaste tiden!) samt umgås med familjen och se på film....Fick även fin besök i form av Emma och Rikard.. :)


Jag och lillasyster fick för oss att ha filmmaraton.. dock fick vi inte tag på film nummer ett som vi tänkt att se: "Till det som är vackert" så hoppade direkt vidare till film nummer två på listan..."SEBBE"..som var riktigt bra faktiskt.. dock inte riktigt som jag tänkt mej.. efter den så blev det dags för film nummer tre: "I rymden finns inga känslor".. såg dock den häromdagen.. så somnade efter halva.. ;)


                 


(PS. Emma, jag sökte på "I rymden finns inga stjärnor" när jag letade efter en bild..men utan resultat.. så sökte på den rätta titeln istället.. ;D...DS.) 




Puss & Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0