..Ett år äldre än året innan..


Vaknade upp till en ljuv stämma (förlåt älskling.. men du är jättebra på en massa annat!) av "Ja må hon leva"... och möttes av en (av mej önskad) sagolikt god pannkakstårta..sist jag åt en sån var jag väl runt tio år eller något liknande..då jag blivit trackad för att nu blivit gammal (även fylld halvtant) så antar jag att jag ville känna mej som barn på nytt..
..även om det bara var för några minuter... ;)



                  ..Hur söt är han inte min älskade..

Efter att ha mummsat tårta i sängen och dragit sig lite extra länge...även fått min present (officiellt uttalat den här gången) ;) så tog vi oss upp och iväg för att fixa lite inför kvällen.. :)

Vid tre-fyra tiden dök dom upp.. mina älskade vänner hemifrån.. som tagit sig från uppland för att fira min dag.. :)

Efter att ha pratat av oss lite så var det dags att göra sig i ordning inför kvällen (tar lite tid när 4 bruttor, 1 tant och en pojkspoling skulle dela på ETT badrum) ;)  

Men det gick.. lagom till att folket började trilla in så var vi klara.. :)


   ..Där var drinkarna igång..först ut: Strawberry Daquiri..


.."Im a bartender, what kind of booze do you have?!".. ;D


                            ..Fina Anna-karin (Ejkej)..


                  ..Bästaste Linda och Jill anlände..


                             ..Och även vackraste Tess..


                              ..Tre av dom finaste (!)..


..Vanilj Cigarillen som glömdes bort på nyår togs fram.. :)


                        ..(inget svar)..Telefonjack?-NEJ TACK!..


                      ..Ingen fest utan glasögonen..   ;)

     
..Frida blev sur över att hon inte fick vara med på gruppbilden..varade inte så länge..




                                           ..Hottie (!)..


                                          ..Favorit.. :)



Kvällen avslutades med utgång..ute träffade vi på lite vänner från back in the days..jätte kul (!)
Dansade fötterna av oss, våldgästade Sibylla, innan vi till slut gick hem för att sova.. :)




Några av dom fina presenterna jag fick:
Neccesär med en uggla på.. :D -Linda, Tess & Jill
Grön Iittalaburk -Mille
Presentkort på Bodyshop & Twilfit -Emma
Presentkort på Vila, En lunch på stan, samt en klippning -Lillasyster

Ej med på bild:
En resa till London- Älsklingen
Underkläder från Twilfit- Ejkej (kortet är dock med på bild) ;)
En flaska Havana Club -Micke,Maria & Nathalie


Tack,Tack TACK.. :D


All Kärlek <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0