..Vitt som snö..


Kvällsjobbandet
dom senaste dagarna har gett resultat! Nästintill allt är nu målat både en och två gånger vardera..Tanken är att detta ska vara klart denna kommande vecka, så även jag kanske kan få lite julfint här hemma..sådär lagom till fjärde advent.. ;)

Såhär ser det ut i mitt vardagsrum för tillfället..typ..(Gavlarna är nu också målade!)



Vitt, vitt, vitt..För er som tycker det känns lite tråkigt och opersonligt så kan jag lugna er med att jag inte strävar efter att skapa någon steril sjukhus miljö här hemma..det kommer komma färg..i massor!!
Gillar dock när basen är ganska neutral iom att det gör det lättare att kunna byta ut "rekvisitan" efter årstid, smak och tycke.. :)



Såhär blev sängborden som vita..är riktigt nöjd faktiskt! :)


Puss.

Kommentarer
Postat av: Mira

Skit vilka snygga sängbord. Lust att sälja dom till mig:))))?? Vart har du köpt dom??? Hoppas att allt är bra med dig annars. Jag får ta mig en lite längre Sthlm tur efter nyår så kanske om vi har tur kan ta en fika:))). Stor kram till dig / Mira

2011-12-12 @ 12:34:31
Postat av: Moi.

Åh, tack! :) Haha.. försöka går ju! ;) (har slitit som ett djur! så nu ska jag njuta av dom! Men skulle jag göra mej av med dom ngn gång, lovar jag att tänka på dej!) Dessa sängbord fick jag "på köpet" när jag köpte min sektionshylla av ett par i kil (blocket) Det är bara bra tack! Hur är det med dej??! Och med familjen?! Åh, det vore verkligen jättekul! Hör av dej om du får tid över! Vet hur det kan vara när man är på besök! ;) KRAM!

2011-12-23 @ 23:40:56
URL: http://heltenkelten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0