..Karlstad..


Dom senaste dagarna har spenderats i underbara Karlstad, vilket har varit helt fantastisk..som vanligt!
Att besöka Karlstad är verkligen som balsam för själen för mej (!) Åkte i torsdags efter jobbet
(hade sen lång tid tillbaka tagit ledigt fredagen då jag visste att jag skulle vara i Karlstad) kom fram till 
Fam. Frankler strax innan klockan 10 på kvällen.. så det blev inte så mycket mer än att prata lite för att sedan gå och sova..

Fredagen började i lugnt tempo..först vid lunchtid tog jag mej ner på stan för att träffa Sara för att äta lunch och umgås lite..till min stora förvåning hade hon en överraskning till mej, som inte var någon mindre än en god vän vid namn Eva, Sara hade gått förbi butiken där hon jobbar, hon hade nämt att hon skulle luncha med mej, varpå Eva tog ett eget intiativ och hängde på, vilket var jättekul (!) :D
(Gillar när människor gör
sånt!) :)




..Denna lilla goding hittade vi på Åhlens..hur söt som helst (!)..

På väg "hem" tog jag och Sara sällskap då vi skulle åt samma håll.. hon skulle nämligen träffa Emma, Mårten och lilla Vilgot (Fd. Ikeakollegor) detta gjorde att jag fick tällfälle att säga hej också
(har inte hunnit träffat den lille förut)

efter att ha varit hem, duschat och bytt om var det dags att at sig tillbaka mot stan för att möta upp Linda och Maggan för att gå på Melissa Horn konserten.. efter en magisk konsert, gick vi vidare till Tempel för att ta några glas, en mycket trevlig kväll som slutade hemma hos Linda!






..Twisted Mojito-En klar vinnare som jag ska föra vidare till Stockholm (!) :)..

Vaknade dagen efter (Lördag) av ett "Godmorgon"..kom sedan upp till en riktigt "hotellfrukost", tända ljus och julmusik.. såå mysigt! Efter en lång och god frukost tog vi oss iväg till Jullan (Jill) för att umgås och fika.. Mycket trevligt! :) 



Tog mej in till stan igen för att hämta upp Åsa och Leon för att ta oss vidare ut till Ikea..(den traditionella utflykten) ;) för att kolla vad som har hänt sedan sist..samt träffa lite vänner, som jobbade helg..handlade även lite småsaker..bland annat lite tyg, sen var det hem och pyssla som gällde..
och voilá:


..Kalorisnåla Kakor..

Söndagen
spenderades delvis en stund nere på stan med Åsa och Leon, annars var vi mest bara hemma och tog det lugnt..fortsatte pyssla lite, kollade på film, bakade lite. en riktig slö-söndag... :D 



Måndagen började med frukost nere på stan tillsammans med Kristin..efter att ha lämnat henne vid tåget, strosade jag omkring på stan och handlade lite julklappar i väntan på att äta lunch med Malin.. det blev en lång lunch.. med ett långt fint samtal..(Tack, det behövdes!) :)

Tiden gick på tok för fort, det blev dags att ta sig tillbaka till Fam. Frankler för att packa, säga hejdå och bege sig hemåt till Stockholm.. 

All Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0