..Släktträff och Sällskapsspel..


Det har varit en riktig kanonhelg! Den började med julbord på Stadshuskällan här i Stockholm i
lördags tillsammans med hela, halva släkten..riktigt mysigt..och jättegott! :)
(Mådde lite lätt illa när vi gick därifrån pga. att jag ätit för mycket..som alltid vid julbord) ;)


..Mormor, Kusin Sebastian & Doris..


..Owe & Kusin Ludwig..


..Lillasyster & Morfar..


.."Godisskålen".. ;)

Tog med mej lillasyster och kusinerna hem för lite öl och sällskapsspel..kvällen gick alldeles för fort..
som tur var fick jag behålla lillan lite längre..då hon nämligen skulle sova över!



Efter en skön sovmorgon blev jag väckt morgonen därpå med frukost på sängen,
vilket var precis vad jag behövde (TACK! <3)



Sen var det Solna köpenter som stod på agendan..måste säga tt jag blev positivt överraskad över hur STORT köpcentret är! (Har inte haft tid att utforska det ordentligt tidigare)

Efter att ha shoppat i några timmar var det dags för lillan att åka hem.. skjutsade henne till station.. hann inte mer än hem innan jag fick oväntat besök av Tobias..en riktigt trevlig överraskning! :D

Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0