..Prydnadspussel..



Efter jobbet igår tog jag mej ut till Kungens Kurva för att träffa Moroj för att äta middag och åka till Skärholmen för att leta efter ett eller två  par (skinn)stövlar..hittade inga stövlar..men däremot lite inredning.. skräll..vet inte vad som händer..men när jag har någon/något att kunna köpa saker till istället för till mej så blir det liksom roligare att göra det..älskar att skämma bort andra med saker..den här gången var det  lägenheten som blev bortskämd.. ;)

Den fick lite nya saker i form av:



..En gul glasburk till min "samling", denna kommer från Mio..




                      ..Två små monster från Bolia..


                         ..En Gran i valnöt från Bolia..


                      ..Och en gul hjort..också från Bolia :)

som jag precis har lyckats pussla ihop..vilket var jätte lätt och ganska imponerande då den enbart sitter ihop med hjälp av gummisnoddar (!)



Den ska givetvis upp på väggen..men säger bara en sak..betongväggar.. ;)

Puss.
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Älskar din burksamling Sandra. Samlar också på såna där finfina. En riktigt tjejdröm varje liten ask...

2011-12-31 @ 17:26:44
URL: http://retrolyckan.blogg.se/
Postat av: Moi.



Hahaha..Visst är dom! ;) Vitriini burkarna är en favorit, men den gula jag hittade på Mio var inte så illa heller, en budget variant, men dock så fin! Finns i massa olika färger! :)Kram

2011-12-31 @ 20:25:54
URL: http://heltenkelten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0