.."Det går bra nu"..


Har haft en grym vecka på jobbet hitills..framförallt en grym dag idag.. har sålt inte mindre än 7 stycken utställningsmiljöer (!) en alternativt två visste jag om (samma kund) men denna affär slutade med inget mindre än 4 stycken utställningsmiljöer..två stycken kök och två stycken badrum (Till samma kund!) 

Dom andra två miljöerna var ett kök och en skjutdörrsgarderobs-sektion (långt ord!) som jag sålde till ett annat par. 

Inte nog med det, lyckades även sälja 3 stycken vitvaror till en kund som jag sålde ett kök till igår.


Slutsummering av vad jag sålt under veckan som gått (2 dagar)
:


> 4st (5st) köksmiljöer

> 2st Badrumsmiljöer

> 1st Garderobsmiljö

> 5st vitvaror

> 1st Fontän (!)
  (Nästintill allt är till salu just nu.. ;D)


"Leder" säljrekordet just nu, vilket jag tänkt fortsätta göra! Det är två dagar kvar innan butiken slår igen ute i Länna, så ser fram emot en lika bra morgondag! ;) 

Puss & Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0