..Paketöppning..


Den senaste tiden har kvällarna inte gått åt till något annat än att packa upp flyttkartonger.. men nu börjar det faktiskt äntligen lida mot sitt slut..vilket känns underbart skönt!

Som ni vet/säkert har förstått så har jag saknat mina saker nå oerhört..(har saknat att ha ett riktigt hem, mitt hem, med mina saker, ett hem att trivas i!)varje flyttkartong har känts som att öppna ett paket på julafton...även om jag vetat vad det innehållit..;)

har ju även haft några paket, som jag visserligen också vetat vad dom innehållit men som aldrig varit uppackade förut..som jag köpte i slutet av min tid i Karlstad och kände att det inte var någon idé att packa upp och montera ihop när jag ändå skulle flytta, (dessutom var det ju smidigare att frakta dom isärmonterade i kartong)..så några av dessa godingar har jag nu packat upp och satt ihop.. 


Detta är den ena saken:


                                           


En röd Kulla Golvlampa, denna vann jag det sista jag gjorde innan jag slutadeIkea..
(såg det som en avskedspresent.. ;p)


Nästa sak är denna:

                        


Den fantastiskt fina (enligt mej) Ikea PS Pendel golvklockan..OM jag har längtat att få upp denna (!)
Den gjorde sig bra här hemma..är grymt nöjd.. :)


(Bilder utlovas när lägenheten är helt i ordningställd!)

Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0