..Mellandagsrea..


Lyckades inte motstå den i år heller..redan lunchen var det kört efter att en av mina kollegor tipsat mej om att dom sålde ut vita julgranar och att hon precis hade köpt en.. jag som gått och suktat efter just en sån beslöt mej för att slå till..sagt och gjort...är ju knappast någon idé att ta upp den i år.. (eller? ;D) 
så man kan väl säga att jag är ute i väldigt god tid med förberedelserna inför nästa år.. ;)

Så denna finfina tillsammans med "kulörta kulor i drivor" kommer pryda mitt vardagsrum nästa år!
(Första gången någonsinn jag har en egen gran! gör suget att sätta upp den redan i år ännu större!!) 



Och det slutade inte där..Då vi slutade tidigare idag (?!) tog jag mej även en tur ner till Solna Centrum..vilket gjorde mej ännu lite fattigare..råkade nämligen köpa en kavaj, en "blus" och två klänningar..Ouups! ;)

Det här den ena av dom..som en dröm..bara tokälskar den här riktigt fylliga röda nyansen med en touch av äldre kvinna i sig..vuxenpoäng på den (!)


Och jag vet.. man kan ju tro att jag missat det här med att Julen är över när jag först köper en gran och sen den "perfekta julklänningen"..och även om det faktiskt känns lite så..allt har "gått i ett" den senaste tiden..så är en röd klänning som "den lilla svarta"..dvs. Tidlös (!)


Jag är hur som helst mycket nöjd över mina inköp..:)

Puss & Kram.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Sandra!

Hoppas allt är bra med dig! Tittar in någon gång då och då! vart hittade du den fina vita granen? Jag letar nämligen också en till nästa år ;-)



Kram Elin

2011-12-30 @ 21:45:58
Postat av: Moi.

Nämen Elin! :) Det är bra! Med dej också? Hittade den på Rusta, 199kr! (Den är riktigt fin faktiskt, finns i rosa också) ;) Hur hade du det i Usa? Hörde någon om en vinst? :) Kram

2011-12-31 @ 11:56:30
URL: http://heltenkelten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0