..Lucköppning..


Ännu ett år har gått!!..idag är dagen då man ser tillbakaåret som passerat och minns det bra och glömmer det dåliga... ;) för att tillslut se fram emot det nya kommande året.. ;D

Det här året har verkligen varit händelserikt, vilket jag gillar! Stundvis har det varit tufft, många beslut som tagits..men känner mej ändå nöjd över hur det "artade sig"..sen har det ju hänt en hel del fantastiska saker också..Dock kan nästa år gärna få bli en aningen lugnare..några stormar här och var är okej, men slipper gärna orkanerna..och då är det inte Dagmar jag syftar på.. ;)

Oavsett allt bra, dåligt, roligt och tråkigt som hänt så vill jag inte ändra på något om jag kunde, tror och hoppas nämligen på att allt som händer, händer av en anledning.. 

Vill passa på att tacka för året som gått, för alla fina människor som har varit/är/blivit delaktiga i mitt liv, för alla händelser och upplevelser jag har fått dela med er..för alla fina minnen vi skapat tillsammans..och för alla nära och kära som alltid finns där oavsett vad..ni betyder allt för mej, jag älskar er! <3


                                     


Jag hoppas kommande år kommer vara minst lika bra, och önskar er alla detsamma! Jag hoppas även att ni kommer få en underbar nyårsafton, för det kommer jag att ha! :)

All Kärlek.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0