..Julklappsutdelning..


Imorgon
är det julafton..(Galet!) men för mej började den tidigt i år!  

Den första "förskotts-julklappen" var ifrån Emma (och från mej till henne) vi bestämde oss nämligen för att istället för att ge varandra "materiella" julklappar i år så skulle vi ge varandra en gemensam upplevelse..så sist hon var här bokande vi biljetter till Svansjön.. :)



Ska bli riktigt kul att se denna minst sagt moderna version av Svansjön.. :)

Julklapp nummer två kom ifrån Morbror och moster (Anders och Majvor) iform av
två stycken biobiljetter..(Fick dessa när vi var på julbord tillsammans) :)


Den tredje julklappen fick jag i måndags av Tobias och innehöll följande: En jättefin mugg (som jag förövrigt ska ha på jobbet som min alldeles egna!) :) en tesil och en påse "lycklig jul" Te, har inte hunnit smaka det än, men det luktar helt fantastiskt! :)



Den fjärde och sista julklappen fick jag idag..hade nämligen julklappsutdelningjobbet..(vi alla hade köpt en julklapp som vi sedan spelade tärning om) jag fick ett "Triss-Julhäfte"..vann 25kr, så nu ska lösa in den mot en ny lott som jag hoppas ger mej en miljon eller tre.. ;)

Som sagt..imorgon är det julafton, men för mej har den redan pågått ett tag! :)

Tusen tack till er för dessa fina saker!

All Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0