.."Jag ska måla hela världen lilla mamma"..


Mitt liv består av mycket färg just nu..fast inte den färgglada varianten..utan den vita nyansen.. (!) 
I samband med inflyttningen och renoveringen av min lägenhet kom jag fram till att det var lika bra att göra det på riktigt om det skulle göras..så nu har/ska här måla(t)s..så allt jag tänkt måla
(sen några år tillbaka) som fortfarande inte har målats, SKA nu målas...dvs. nattuksborden, byrån OCH sektionshyllan (!) så om kvällarna bor jag just nu mer eller mindre i mina målarbyxor
(istället för i onepiecen som jag skulle vilja!) men det går framåt faktiskt!! är snart klar med sektionshyllan som jag påbörjade för två kvällar sen.. :)





                 ..Syns vilka delar som inte är målade.. ;)



Nu ska jag ge mej på dessa två godingar, under tiden jag kollar på idol-finalen.. :)

Puss & Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0