..Brottslig Bio..


Efter en lååång dags jobb..(alla var sjuka idag, så jag har suttit i receptionen själv
heeeeela dagen..mindre kul)
Tog jag mej hem och fortsatte jobbandet i form av att måla vardagsrums väggen en sista gång! 

Efter det tog jag mej in till stan för att möta upp Tobias för lite bio i form av Sherlock Holmes.. riktigt bra måste jag säga..Helt klart sevärd..om man gillar sådana typer av filmer!

Satt i en jätte häftig salong..(kanske bara är jag som inte är van med salongerna här i Stockholm?) hur som helst..den var uppbyggd som en teater, med olika sektioner i olika nivåer..



Vi satt på en "balkong" vilket var väldigt annorlunda och kul (kändes väldigt lyxigt på något vis)..dessutom var det lugnt och skönt och man såg jättebra! Kan verkligen rekomendera detta! :)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0