..Vapenvila..


Har idag som nämnt tidigare varit till Jenny (min frisör) och har faktiskt lyckats sluta fred mellan mina kluvna hårtoppar och mitt solblekta hår..känns underbart skönt.. :)

När jag kom till salongen och vi började disskutera färg så sa Jenny: "Den här gången ska du få en färg som är toffslös"..till en början trodde jag att det var en pik till att jag alltid har haft håret uppsatt den senste tiden..fick ganska snart förklarat för mej att det skulle bli en
egen-ihop-komponerad färg som inte fanns med på färgkartan..

färgens namn
?:
Brunviolett

..en utmaning för hjärnan att bearbeta vill jag lova!..(då jag Jenny kämpat för att få bort alla röda pigment) men då Jenny sa att den mer skulle gå åt det "kalla" hållet..så blev mitt svar givetvis:  "Jag är på" ;D


och så här blev resultatet...

   ..Kan som vanligt inte ta ett "normalt" kort..går bara inte..

Är hur som helst väldigt nöjd!, Dock är det inte så violett (lite i dagsljus) men kanske blir det mer nästa gång..? ;)

Nu blir det till att åka iväg och träffa en kär gammal vän.. :)

Puss & Massa kramar.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Yes, mer violett nästa gång :D

2011-08-17 @ 20:11:10
Postat av: Moi

Låter som en plan.. ;D

2011-08-18 @ 00:55:16
URL: http://heltenkelten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0