..Rekorunda..


I Lördags var vi (jag och Daniel) in till Stockholm för att hämta hans lägenhetskontrakt till lägenheten han köpte i veckan...var även förbi lägenheten och tog lite mått..

Efter det åkte vi till Gävle och började planera kök..sen dagen efter (Söndag)kom det roliga..att åka runt och kolla möbler och inredning..När Daniel flyttade ut ur sin studentlägenhet sålde han det mesta av sina saker.. så nu ska det mesta köpas nytt.. :)

efter några timmar var vi på väg hem igen, med huvudet fyllt av tankar och idéer.. :D


Detta är några av dom möbler vi tittat på:



Här är även en fulskiss över lägenheten och tanken med planlösningen.. :)



Tror den kommer bli såå fin (!) Åh vad jag längtar tills jag också får en egen lägenhet att pyssla och greja med.. än så länge får jag nöja mej med att hjälpa andra med deras lägenheter.. :)


Nej.. nu har jag inte tid att sitta här längre.. nu ska jag göra mej i ordning och ta mej in till Uppsala för att träffa finaste Mille.. :D


Puss & Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0