..Kungliga Konserter & Skimrande Sällskap..



Åhhh.. det var bara bra igår.. :D Långt över förväntan..och då var förväntan stor, då jag har sett iaf Hoffmaestro förut.. fast under konserten igår kunde man inte tro det, då dom med samma låtar fick det att kännas som en helt ny konsert..

"hajjar ni vad jag vrålar om?"  (-Jens Malmlöf, Hoffmaestro.)



                                    ..Emelie & Mille..


                                  ..Timbuktu..


                                     ..Hoffmaestro..

Hade sjukt ont i fötterna igår när jag kom hem vill jag lova , var riktigt skönt att få av sig skorna och slänga sig i sängen efter att ha stått upp i drygt 6 timmar..men kvällen var värt varenda skavsår! ;)


Idag har jag varit in till stan och träffat Moroj..var längesen vill jag lova, så det var riktigt kul!.. började med att gå och äta lite..därefter tog vi en promenad genom Gamla stan vidare ner till hamnen där vi satte oss och njöt av den fina utsikten över Skeppsholmen och pratade om livet..






                                        ..Fina Moroj..


Har haft en riktigt härlig helg, hoppas ni också har haft det! :)

All Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0