.."Anade INTE ugglor i mossen"..


Dagen har som sagt tillbringats i Uppsala tillsammans med bästaste Mille..riktigt mysigt..gjorde en hemmagjord Ceasarsallad..sen var det inget annat än pratande som stod på "schemat"..
även om vi ses rätt ofta nuförtiden, har vi alltid så mycket att prata om..Love It (!) 

Mot kvällen var det dags för mej att bege mej hemåt.. innan jag gick, fick jag en present
(Jo, det är sant!....gillar den här "trenden" ;D)
Hursomhelst denna låg i paketet:



..Älskar
ju som sagt Ugglor..TACK  ännu en gång Mille för den jättefina presenten! <3..


Sen jag kom hem har jag suttit (i timmar) och "lusläst" alla inredningssidor jag kommit över..dumt nog..(fick ju inte direkt suget efter en egen lägenhet att minska..)


Imorgon ska jag klippa och färga håret, SOM jag har längtat (!)

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0