..Soft helt enkelt..


Har varit en riktigt soft dag..med sovmorgon till att börja med.. därefter en god frukost innan det var dags att skjutsa Daniel till tåget.. väl hemma igen packade jag och gjorde mej klar för att åka till Karlholm för lite solande och poolande tillsammans med Emma och Rikard..


                    ..Sämre kan man ju ha det (?!)..


Så där hängde jag sedan i några timmar innan det var dags att bege sig hemåt igen för att ha lite kvalitetstid tillsammans med lillasyster..



Kvällen innehöll god mat i form av Phad Thai samt cider och lite senare en och annan Strawberry Daquiri, även en massa uppdaterande och bra (?!) humor.. :D


Dagens skratt:  (True Story!)

(Ett blint par passerar när jag och Frida hämtat Thaimaten)

Mannen: man kanske skulle skaffa en sån där ring i örat, en såndär "bögring" som det kallas..
               tycker det ser lite häftigt ut..

Frun: det tycker inte jag, jag tycker det ser töntigt ut..


Kan ha varit något av det roligaste på länge, som taget ur filmen Yrrol.. (!) :D



Puss & Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0