.."Det snurrar i min skalle"..


Första veckanHTH är avklarad.. måste säga att det har gått riktigt bra..har varit en ganska lugn start.. började först i Tisdags..då gick vi mest igenom det praktiska.. kollade över sortimentet,
kvitterade ut nycklar, fick min alldeles egna arbetsplats, med tillhörande datorer, telefon och
övrigt material..jobbade bara till halv fyra denna dagen..


 
            ..Fortfarande en aningen stökigt skrivbord..

 
 ..Min telefon (Med mitt namn och nummer; 08-506 607 15)..

Onsdagen gick mest åt att komma i ordning.. rensa upp och snygga till min arbetsplats, började även med ihopbyggandet av min "HTH bibel"..den heliga.. :) på eftermiddagen fick jag prova på och leka runt lite i ritprogrammet SAS..och lyckades utföra uppgiften jag fick, som gick ut på att rita av en av miljöerna (köken) i butiken.. 



Torsdagen spenderades mestadels framför datorn..jobbade framförallt med SAS, ritade mitt första egna kök, testade olika lösningar, ordnade och fixade även med att styra upp min jobbmejl..och till sist men inte minst skrev jag under anställningsavtalet.. :)



och idag har jag haft ett sk. A-pass vilket innebär att jag har suttit i receptionen, där jag har funnits tillhands för kunderna, svarat på frågor och i telefon.. 


Har varit en minst sagt händelserik och framaförallt lärorik vecka.. är dock helt slut i skallen efter alla nya intryck och saker jag lärt mej! Och trött efter att ha gått upp 07.00 varje morgon, vilket inte har hört till vanligheten dom senaste två månaderna.. är dock glad över att få tillbaka rutinerna i mitt liv!
(Som jag har saknat dom!) Skulle vilja säga att jag ska använda helgen till återhämtning..
men har faktiskt roligare saker för mej.. :)


Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0