..Checkat in..


Istället för att "casha" in pengar har jag idag checkat in mina första pengar från A-kassan.. bara tre månader försent.. fick dessutom bara betalt för tre dagar.. (?!) 
jätte mycket pengar var det inte..


               ..En sådan fick jag, fast ändå inte (lånad bild)..

blir lite faschinerad förskräckt utav deras system måste jag säga.. tänker på alla stackare som sitter där med hyra, räkningar, barn osv. och helt plötsligt blir arbetslösa.. hur klarar som sig? Tar dom lån för att överleva tills A-kassan har fått "tummen ur" och betalat ut pengarna..eller? som tur är har jag en mamma och pappa som har ställt upp med boende osv..så jag har klarat mej..men som sagt alla människor som kanske inte har det..?

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0