..Sick of being Sick (!)..


Har blivit sjukare igen.. så ovärt! 

Detta höll nästan på att förstöra vistelsen på Yasuragi.. men blev inte värre än lite huvudvärk och halsont.. det tråkigaste var dock att jag tappade smaken..så kände inte så mycket av det underbara rätterna vi serverades.. tur att det inte är något större fel på synen..för det blev nämligen den jag fick "äta" med.. ;) tråkigt! Men, det hade kunnat varit värre..

Dock tänker jag inte riskera att det förvärras så det sabbar min andra födelsedagspresent.. resan till London.. så därför har jag bestämt mej för att inte trotsa min kropp och jobba (som jag gjorde för drygt en vecka sen, när jag började bli sjuk..vilket antagligen ledde till försämringen) utan kurera mej på riktigt tills jag är frisk igen..



har varit hemma från jobbet idag och kommer vara hemma imorgon.. jag hoppas verkligen att detta leder till att jag blir frisk igen, för nu är jag less på att vara sjuk (!)


Hoppas ni mår bra!
Puss & Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0