..Mellan två jobb..



Som många av er vet, så flyttade jag till Stockholm, med ett spännande jobb framför mej, något nytt och något jag aldrig gjort förut..en utmaning av dess like..vilket jag älskade..

Tyvärr blev det inte så bra som jag hoppats på..Efter några minst sagt påfrestade veckor för både kropp och själ..bestämde jag mej tillslut för att säga upp mej..så nu sitter jag här och söker sommarjobb för första gången sen jag var 14år..strange..hoppas givetvis på ett jobb som räcker längre än bara över sommaren, men även ett sommarjobb är ju ett jobb.. :)


Så om ni vet, har sett eller hört något, tipsa mej gärna.. :)
(Alla tips mottages tacksamt och av största intresse!)






(Helst av allt önskar jag att jag kom fram till vad jag egentligen vill göra..och då kunna satsa 270% på just DET..har lite planer och idéer..men vi får se..) :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0