..Burned..


Köpte en sak idag, som jag har velat ha jättelänge! Nämligen ett "mirakelbälte" vilket är ett justerbart bälte med risfyllning. Bältet kan antingen värmas eller kylas innan det används. Bältet väger även en del vilket gör att det blir både lite tyngd och värme (kyla) vilket är väldigt skönt om man har ont i ryggen. 




Använde bältet omedelbart.. och det var grymt skönt..och blev klassat som "det bästa köpet på länge" vilket ändrades ganska snabbt till motsatsen, då jag insåg att jag hade fått "brännsår" av bältet.. vet inte om jag gjorde något fel eller om jag hade ett för tunnt linne på mej under? Hursomhelst.. märkena gick som tur var bort efter några dagar..så ska göra ett nytt försök och hoppas på bättre tur då.. :)




Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0