..Barn på nytt..


Idag har jag varit till Kungens kurva för första gången! detta tillsammans med en av mina klienter..Började besöket med en tur på Ikea, för att på "beordran" handla lite saker till boendet.. hann knappt in innanför dörrarna innan jag träffade på Moroj (en vän från Karlstad), så himla kul! Var evigheter sen vi såg sist.. ändå kändes det som igår.. :)

Efter att ha betat av handlingslistan var det dags att bege sig mot Heron City för lite mat och det min klient väntat på mest..nämligen: Spelhallen.. :)

Hann knappt äta klart innan min klient hade kastat i sig sin pizza på Pizza Hut och var på väg mot spelhallen..ivrig över att spela.. laddade ett kort med pengar (jätte smidigt system) och började med bilkörning, därefter körde min klient någon form av militär spel, samt ett Rambo spel, efter det körde vi ikapp på motorcykel och spelade Airhockey, kördes även vattenskoter, samt lite mer rally.. avslutningsvis så åkte vi berg och dal bana i en simulator..kändes sjukt verkligt! 












Det var en trött jag som bestämde att det var dags att ta sig tillbaka till Hässelby och boendet igen..efter lite protest så gick min klient med på det, tio minuter senare sov han i bilen på väg hem.. :)


 Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0