..Tiden räcker aldrig till (!)..


Har varit en galen dag på jobbet idag, dvs en dag som alla andra dom senaste veckorna..Har fått hur mkt som helst gjort, men har hur mkt som helst kvar att göra, känns som min "To Do" Lista bara ökar istället för att minska.. (?!)

Dagen har som sagt varit ganska händelserik, efter att ha sakta men säkert betat av en massa punkter på den omtalade listan samt sålt några kök där emellan, har jag även varit och storhandlat, så nu ekar det inte längre i min kyl och frys.. :)

I samband med att jag plockade in maten i den fina och ny-avfrostade frysen, insåg jag att  Kylen också behövde en rejäl makeover, detta ledde i sin tur till att jag så småningom även gav mej in på Skafferiet.. -och resten av köket-..Fortsätter det så här, kommer det inte bli mkt sömn inatt.. :D

Efter imorgon har jag dock  FEM-dagars ledigt.. ska bli najs..-och behövligt- :) ska bland annat på Get A Gig festivalen och se Hoffmaestro & Chraa och även Tingsek.. :D -och en massa andra spelningar givetvis-


I övrigt ska jag bara göra det som faller mej in..Leva i nuet som det så fint heter..(förutom i övermorgon 11-15 då det ska tvättas) ;D


Puss & Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0