..Uppdatering..

Händer mycket just nu känns det som, dagarna bara försvinner iväg (!) Var vet jag inte..?! Men det är Kul, älskar att ha många bollar i luften.. :)

Börjar bli en aningen trött bara..idag har jag gjort dag 6 av 8..känns bra..Leker juh Kom-in:are i tre dagar nu, jättekul! Så dagarna går sjukt fort, är dock inte van att gå upp klockan 6..men vad skönt det är ändå..(kanske inte just när klockan ringer)..men sen.. man blir så pigg av någon konstig anledning.. sen får man juh faktiskt sluta lyxigt tidigt.. :D får ut så mkt mer av dagen på så vis..

Trots att tröttheten börjar sätta sina spår, ska jag inte klaga..är juh faktiskt ledig i dagarna 6 efter onsdag..så jag är stark.. ;) 

Ser verkligen fram emot min ledighet då jag ska bege mej till sthlm och inte bara umgås med mina fina systrar utan även plåtas tillsammans med dom i en studio på söndag.. ska bli grymt! :D
Har dock lite problem med att välja outfit.. dessutom är det inte bara en som ska väljas, utan tre.. borde juh bli lättare kan man tycka, men nej.. (!)


Vad har annars hänt då..Trots att jag har jobbat i helgen har jag faktiskt hunnit med en kräftskiva hos söta Jill..mysigt värre! var dock liiite små segt att ta mej upp till jobbet i söndags.. :S 


Från och med nästa vecka går jag in på ett nytt vikariat.. detta innebär att jag går ner lite i tid, kommer jobba ca 75% vilket får mej att komma på att det är perfekt läge för att ta upp Franskan igen (som jag planerade studera hösten 2007) Vikariatet kommer även innebära att jag byter helg, kan vara bra att veta för er som vill träffa mej ;), samt att jag kommer börja jobba TS (Tag-själv-lagret) vilket kommer bli en utmaning.. (!)


En annan sak att berätta är att jag fick ett meddelande från Telia häromdagen om att min efterlängtade IPhone har gått från beställningsläge till leveransläge, så förhoppningsvis får jag den innan fem veckor som utlovat.. Gör inte mej ett dugg (!) :D


Ikväll har Cissi varit här för att bli klippt..blev jättefint.. :) snart är det dags för lite sällskap tillsammans med fina vänner.. :)
 

I övrigt har jag väl inget annat att erkänna, this far.. ;)



Puss & Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0