..Nostalgi..


Som jag nämnde för några dagar sen så hittade jag juh på min gamla telefon med en massa väldigt gamla meddelanden och bilder..  :) dock lyckades jag juh inte få över korten till datorn, då telefonen saknade "överföringssladd", samt att kortläsaren var heltrasig..

Men det problemet löstes idag, när jag fick ett sms som sa att jag hade ett paket att hämta..fattade ingenting, hade juh inte beställt något.. (?!) ..eller jo, bara en Iphone... ;) men meddelandet var juh inte från Telia?..

Paketet var precis vad jag ville ha och behövde, en kortläsare.. och vem var den då ifrån...?! ;)
Jo, Daniel.. Tack fina du.. :D


Så här kommer dom..lite kort från förr.. :)











Haha..var tvungen att ta med denna, på den här tiden ägde jag inte denna tatuering..
på riktigt, utan ritade upp den med spritpenna för att känna efter hur det kändes,
så jag inte skulle ångra mej  :D
  




                            "Fjortisbild"..nä inte alls (!) ;)






















                 ..Finaste Lillan, efter hennes bal i nian.. :)





                    ..Min älskade Mormor och Morfar..



 
                                  ..Vår Kissemissankatt..





                                 ..Bästigaste Emma..




                                 ..Emma och Lollo..




                                      ..Fina Vänner <3 ..




                                     ..Sötaste Mille..




                                         ..ToBias..




                                          ..Moi..







Haha..ja det va det..For now.. :)


Puss & Godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0