..Lite av varje..


Idag har det varit en sån där dag då jag har varit och känt mej lite av varje...lite glad, lite arg, lite frustrerad, lite älskad, lite uppskattad, lite äcklad (men samtidigt faschinerad), lite trött, lite orolig, lite stressad.. 


lite glad över att jag är ledig imorgon


lite arg över idioter till kunder som inte tror att man vet vad man pratar om och ifrågasätter en och ens kunskap hela tiden, om dom inte litar på oss som jobbar med kök varje dag, varför frågar dom då?


lite frustrerad över att saker och ting inte fungerar som dom borde på avdelningen,
hur svårt kan/ska det egentligen vara?!


lite älskad genom en massa fina sms jag fått.. :)


lite uppskattad av Fina Tess och Andreas, över den beröm jag fick efter att ha hjälpt dom med en köksplanering.. tacktack.. det värmer! :)


lite äcklad (men samtidigt faschinerad) över att en kund jag hjälpte idag, saknade en bit av sitt skallben, så man såg hur hjärnan pulserade under huden (Jo, det är sant!) rikigt läskigt.. men samtidigt..känns fel att säga, men..lite coolt..?


lite trött av höstvädret


lite orolig över ryktet om att det kommer bli den kallaste vintern på observera 1.000 år (!?!) 


lite stressad över allt jag måste hinna med att göra under morgondagens 24 lediga timmar..




Ibland är det ganska skönt att vara lite av varje istället för att vara jätte mycket av något.. blir lite lugnare så..dessutom minskar det riskerna för diverse infarkter.. ;)




..Puss & Kärlek..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0