..Hårresande (?!)..

Åhh..får fullständigt PANIK över mitt vildvuxna huvud (!) Vet inte vad jag ska ta mej till och om en vecka exakt ska jag tillsammans med mina syster plåtas i en studio i sthlm..







Den här påminner lite om det frisyr jag hade för ca. ett år sen..(både färg och frisyr-mässigt) vilket jag gillade, dock vill jag inte svart igen, då jag precis lyckats bli av med det sista av den svarta färgen..Puh.. (!)




Gillade den här, det kortaste är inte jätte kort med ändå ganska uppklippt på ngt vis..?
(Vill dock inta va så kort i bak)





Den HÄR gillar jag skarpt, kanske inte behöver vara så kort på sidan för att få en effekt, (längdmässigt är det juh nästan som jag har för stunden) kanske ska ge mej på en färgning ist.. (?) Fast trivs juh rätt bra i min nuvarande hårfärg.. 




Har juh faktiskt funderat på lugg, men vet inte om det skulle passa mej (?) , men som vanligt ska jag juh alltid vara lite udda, så den ska juh inte vara rak i såfall, men ändå skarp, Vrålgillar den ovan.. :)




Grymt (!) kort och gott.




Som ni ser och hör så vet jag juh vad jag vill och inte vill ha..fast ändå inte.. lyckas inte nå ett slutresultat, hur jag än vrider och vänder på det..Gaaah..blir galen...behöver HJÄLP (!!!!)














Var bara tvungen att ta med denna, den är juh för charmig.. :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej,



Lite nyfiken, tycker frisyren näst längst upp är jätte fin (tjejen i vitt linne och rosa tröja).

Ville bara höra vart du fått tag på bilden och om det fans fler på samma, så att man ser hela frisyren?



Mvh Maria

2011-04-28 @ 08:40:19
Postat av: ..Moi..



Maria: Hittade den på google, bilder.. såg tyvärr ingen mer än den.. (hade också velat se en annan vilkel) Lycka till!



Mvh. Sandra

2011-05-16 @ 22:41:23
URL: http://heltenkelten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0