..Effektiv var ordet (!) ..



Oj, vad duktig jag kan vara ibland.. sov inte alltför länge idag trots ledig dag, utan gick istället upp och tog tag i min To-Do list.. :)

Så nu har jag bokat in tid för 3 st sjukhusbesök, samt en synundersökning.. efter Oktobermånad kommer jag vara helbesiktad.. ;)

Efter det fixade jag med lite annat smått och gott.. har även hunnit med att prata med älskade Emma.. (var evigheter sen sist!), samt mormor och morfar..

Messade även med mamma en sväng.. där hon förklarade att hon hade minskat  på arvet idag och köpt sig en helt ny höstgarderob.. :)

Efter det var det dags för träning.. Jag och Lina som har bestämt oss att ta tag i dököttet, tog oss iväg till syrefabriken för att svettas.. kände båda två att vi börjar lite lätt med ett baspass för att grunda lite..(efter ett års icke-träning) när vi kom dit var det passet inställt pga sjukdom, så det blev ett medelpass ist..svimattackerna var nära (!)


Nu har Lina precis kommit ur duschen, så nu är det min tur att hoppa in.. ska iväg på Ladies Night i mitt i City.. efter det ska vi eventuellt på Musik Quiz premiär på Korriander..och dricka vin för 29kronor glaset.. kan sluta hur som helst... ;)



Ha en fin kväll!

Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0