..Bad Baaaaad Day..


Dagen har inte varit en av dom bästa.. började med att jag blev tvungen att tokstressa för att komma i tid, då jag totalt inte reagerat på att något av mina alarm ringde.. Trött?..TRÖTT!

Sen kommer jag till jobbet och får veta att jag troligtvis måste jobba nästkommande helg, som jag sett fram emot och räknat med att vara ledig, efter åtta dagars-i-sträck jobb..Detta Pga att jag går över på ett nytt vikariat..Inte helt nöjd över detta då jag fick informationen med på tok för kort varsel, enligt mej..får man verkligen göra så?! 

Turen fortsätter..med att jag av en slump får veta att jag inte alls har den sovmorgon jag sett fram emot imorgon.. utan måste gå på ett obligatoriskt Kick-Off möte som givetvis börjar 7.30.. mötet håller på till 9.30.. så fram till klockan 11 imorgon när jag egentligen börjar, har jag en och en halv timme att ta död på.. Detta innebär att jag kommer tillbringa totalt 12 ½ timmar i det blå huset imorgon..Kul.. (Att jag missat den snorgröna A2 skylten med lila text som sattes upp för flera veckor sen ang. detta möte är en annan historia)

Slut på dåligheter..? inte då.. efter jobbet bestämde jag mej för att hänga på Sara ner på stan för att äta..bad speciellt om att dom skulle utesluta löken i min mat.. första tuggan.. LÖK.. (!)



Bitter..? Inte alls..vill bara ha en NY och bättre dag (!) Helst igår..


Puss & Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0