..Antar Utmaningen..

För några dagar sen fick jag en utmaning av min fina vän Tess, via hennes blogg.
Utmaningen var att jag skulle..om jag kunde..(vilket jag ganska snart insåg inte var svårt ;)..) dela med mej av 7 st saker som ni kanske inte visste om mej..
(det beror lite på hur väl ni känner mej förstås..)


Here we go:



> Jag är barnsligt mörkrädd.

> Jag klarar inte av att äta saker med läskig konsistens, 
    tex. gravad lax, champinjoner osv. det ger mej kväljningar. (!)

> Har en form av "sko-fetisch".. ;)

Egentid är jätteviktigt för mej.

> Är en Fixar-människa, lyckas ofta fixa det mesta faktiskt.. :)

> Vill, och försöker tycka om The, men utan att lyckas.

> Tycker om att köra fort, vilket  tyvärr har resulterat i ett indraget körkort (i två månader) 
    samt ett antal böter... :S  


That´s all for now..


Puss & Kärlek.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0