..To-Do listan minskar (!) :)..


Idag efter att ha lämnat Daniel vid tåget 8.22 åkte jag hem och fortsatte sova lite..
vaknade upp alldeles för många power-nap:ar senare och insåg att det var dags att ta tag i dagen..GENAST!

Så tog mej upp och ut till soffan och slog mej ner där istället..kastade i mej lite frukost, vid det här tiden på dygnet mer, enligt andra kallad brunch..?

Tog mej sen ner till tvättstugan och lag i några maskiner..

Under tiden maskinerna jobbade bestämde jag mej för att korta To-Do listan med att slutföra lite påbörjade projekt.. detta projekt börjades i Augusti i form av dom inbjudningskort jag gjorde till mormor och morfars guldbröllop.. nu är det dags för Tackkorten att tillverkas och skickas ut.. :)

På grund av att Panduro Karlstad inte kunde erbjuda det materialet jag hade sett ut (detta pga. platsbrist) var jag tvungen att tänka om.. är alltid svårast att komma fram till en prototyp när man gör ett kort, sen är det juh bara att köra på..

Idag gick det faktiskt förvånandsvärt fort.. så innan jag visste ordet av hade jag lyckats göra 15 av 20 kort bara sådär.. sen tog materialet slut...dumt.




                                         ..Inbjudningskortet.. 




                                          ..Tackkortet..

Efter att ha gjort klart korten, (så långt det gick).. gick jag ner till tvättstgan för att lägga i nya maskiner.. sen gjorde jag i ordning lite brev som jag ska skicka iväg (på folks förfrågningar), bland annat brända skivor med kort från diverse tillställningar.. :)


Nu hade klockan blivit så mycket att det var dags för middag..sen träning..gick på ett nytt pass idag som inte bara var ett 60 utan 75 minuterspass (visste jag inte förrns jag kom dit och fått inbokningslappen) men det gick faktiskt jättebra, kul var det också.. var ett stationspass där man verkligen gick igenom HELA kroppen..skönt (!)


Resterande delen av kvällen har bestått av finbesök i form av sötaste Sara och Elina.. blev mys med fika och "Lite Sällskap".. :D


NU är det diska som står på schemat..sen får jag sova.. :)
Kan inte annat än att säga att jag är nöjd med dagen och allt jag har hunnit med.. :)



Dröm sött!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0