..Så mycket bättre..

Såg ett avsnitt av "Så mycket bättre" för första gången idag..programmet hade premiär förra veckan, så detta var alltså avsnitt nummer två.

Programmet går ut på att Sju folkkära artister ska, under en vecka bo tillsammans och lära känna varandra. I varje program är en av artisterna "huvudperson", han eller hon bestämmer hela dagens upplägg med olika aktiviteter och utflykter. Dom andra artisterna tolkar och gör hyllningssånger under dagen till dagens "huvudpersons" ära..vilket ibland blir...
Så mycket bättre... :)



..Petter, Christer Sandelin, Plura, Lill-Babs, September, Di Leva och Lasse Berghagen..



Hur som helst.. tycker det var grymt kul att se och höra hur alla gjorde sina egna tolkningar av några av Di Levas (som var dagens "huvudperson") mest kända låtar..


Bäst gillade jag Petters version av "Dansa din Djävul" särskillt med inledningsfrasen:
"Kära Thomas är du redo för lite dunka dunka? " :D


Detta är ett program jag troligtvis kommer fortsätta kolla på om jag har möjlighet.. :)


Puss & Kram.


Kommentarer
Postat av: Tess

åhh visst är det programmet mysigt :) jag och adde satt och grinade till berghagens hyllning förra veckan.. hahah vadå illa :P hoppas du haft en bra helg söta du! Pussss

2010-10-31 @ 19:21:23
URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0