..Positiv är det nya negativ..


Okej.. jag vet att jag har varit liiite sur och bitter den senaste tiden..(Går numera under namnet Sandra BF (Bitterfittan) Wallberg).. och tro mej, det är varken kul eller hälsosamt.. så jag har bestämt mej... att från och med imorgon..(förhoppningsvis redan klockan 9.00) annars vid 17.00 tiden i samband med att jag stämplar ut för att gå på..inte 1..utan 6-dagars ledigt..ska jag försöka ändra på mej och mitt beteende..

Dessa kommande lediga dagar ska jag göra precis vad som faller mej in och må-bra-saker..(tänker inte planera en minut)..detta tillsammans med en massa fina vänner.. :)


Tror denna ledighet är mer än behövlig.. har varit sjukt mycket på jobbet den senaste tiden, både fysiskt men även (kanske mest) psykiskt..vill så mycket, men tydligen är detta inte okej enligt vissa på jobbet..? fast jag trodde det var det som var meningen..att ständigt förbättra det som kan förbättras..genom nya ideér, metoder och tankesätt..? inte konstigt att man blir bitter och frustrerad och till sist även tappar motivationen..när det känns som det går bakåt i utveckligen och att man ibland jobbar tillsammans med ett gäng fem-åringar..? men som sagt.. ska försöka lugna ner mej och inte ta saker och ting alltför personligt.. och försöka vända det negativa till något positivt och på så vis bli en lite mindre bitter och istället mer gladare människa.. :)


Tror det började redan ikväll i samband med kvällens avsnitt av Lyxfällan..Haha.. ;D



Sov Gott. <3
Puss åh Kram

Kommentarer
Postat av: sara

Ja ibland känns det som om vi är de enda som ser vad som inte fungerar och vad som kan förändras...Det är riktigt illa att ditt driv inte uppmärksammas och uppmuntras mer än det gör!

2010-10-23 @ 22:28:28
URL: http://dalkullansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0