..Lönen är ett minne blott..


JahaJa..då var man pank igen då.. har precis betalat mina räkningar..trist.. :S

 Av någon anledning så verkade jag tro att denna månad hade fler dagar än den har..eller någonsinn har haft (?!) vet inte hur jag tänkte där..? antagligen inte alls.. hur som helst var dom inte betalda.. (tur att dom flesta och viktigaste räkningarna dras via autogiro)..men nu är dom det iaf.. en dag försent.. men det lär juh inte vara hela världen?





Använde min nya bankdosa för första gången.. har dragit mej för att göra det, då det verkat så mycket krångligare än engångskoderna jag alltid använt mej av förut..men idag hade jag inget val då skrapkorten slutat fungera..


Betyget blir: ..trumvirvel.. 5 toast av 5 möjliga.. ;D


Är grymt imponerad över hur smidigt det faktiskt var.. :)
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: sara

Välkommen till det moderna Sverige Sandra!! Det var på tiden =)

2010-11-01 @ 19:32:22
URL: http://dalkullansara.blogg.se/
Postat av: ..Moi..

Hahah.. Bättre sent än aldrig..? ;)

2010-11-12 @ 23:22:25
URL: http://heltenkelten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0