..Julen är här..


Jo det är sant.. Julsortimentet har anlänt (egentligen kom den redan för några veckor sen..men jag är lite sent ute.. tidigt tycker många.. ändå kom den vad jag har hört senare än förra året..?!) hur som helst.. den är här och lyser upp varuhuset med sin närvaro..i form av julgranskulor i alla dess färger, skimrande ljusstakar, Kransar, halmbockar, presentpapper och snören i julens alla färger och former...ja hela rubbet.. ingenting har lämnats till slumpen.. :) 

Frågan som kvarstår är.. när börjar julmusiken ljuda i våra högtalare i år?..
inte för tidigt hoppas jag.. (!) Vill ha lite julkänsla och julglädje kvar när julen kommer....
på riktigt.. :) 



Här är lite tips och ideér på hur julklapparna kan slås in och se ut i år....för alla er som inte bestämt det än.. ;)













På tal om julklappar.. i år har familjen tillsammans tagit ett beslut som varit på tapeten åtminstonde två år förut..(om inte mer) vi har nämligen bestämt att vi ska köpa en lite dyrare julklapp till någon i år, istället för att alla köper julklappar till alla..Vem man ska köpa till avgjordes idag genom lottdragning.. jag fick storasyster på min lott.. :)



Ska tänka ut något riktigt bra tills den årliga julshoppingen i Göteborg som kommer äga rum i början på December.. :) Åh.. älskar julen! :)


Mintkyss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0