..Inte helt hundra..


Vaknade upp i morse och mådde inte helt bra.. kände mej yr och illamående, hade ont i huvudet och kallsvettades.. och nej..min mamma ska inte bli mormor.. 
(ledsen mamma, du får vänta ett tag till!)

Envis som jag är bestämde mej trots allt att ta mej iväg till jobbet och göra ett försök.. hann inte mer än ut till bilen innan min dåliga morgon blev ännu sämre i form av en lapp på rutan.. helt oförstående tog jag bort lappen.. var ledig igår.. så hade juh lagt i pengar för hela dagen.. kollade in i bilen.. nej.. parkeringslappen låg synligt.. kollade på boten igen.. och läste:


"Överträdelse: 35. Parkerat fordon på plats med förbud att parkera." 


WHAT ?! Fanns ingen lapp som berättade att man inte fick parkera där, just nu, för det har juh gått bra förut.. ? Dessutom stod det fullt med bilar både när jag lämnade och hämtade bilen, men det mest konstiga var att... ingen annan hade fått en bot? Dessutom var inte boten "bara" på 200kr som dom brukar vara...(;P) utan 400kr (!) Någon stackars människa kommer duellera med en arg mej på måndag..det är en sak som är säker.. (!)

Hela dagen har jag hållt mej lite "backstage" i.o.m att jag varit lite ur fas..har och fixat och trixat med lite av varje.. mot eftermiddagen kände jag mej lite bättre.. men fortfarande inte bra..orkade knappt käfta emot när grabbarna jävlades med mej.. (vilket är väldigt unlike me) tydligen fick dom dåligt samvete efter att ha gått på rätt hårt, för helt plötsligt låg det en present i mitt fack.. haha.. ibland är dom för söta (!)







Var helt slut när jag kom hem.. har lyckats laga lite mat så jag har matlådor för några dagar framöver..i övrigt har jag inte åstadkommit så mycket.. snart blir det till att gå och lägga sig och samla lite krafter inför morgondagens jobb.. 



Godnatt Puss. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0