..Im backin up..


Mår fortfarande inte jättebra, vilket resulterade i ännu en inte-helt-bra-dag.. vad är det för fel på folk..? okej att man är mer lätt-retlig när man inte är helt frisk.. but still..
vad är det för fel på folk (?!!)


Många kunder har en förmåga att alltid lyckas ta med sig våra utställningsexemplar, vissa  omedvetet, vissa mindre omedvetet.. dom sistnämda i hopp om att lyckas få köpa dom även fast dom inte får..

Idag hade jag ett par kunder som ovanligt och förvånandsvärt nog frågade om dom fick köpa två utställnings exemplar..men jag förklarde att alla utställningexemplar dvs. alla produker med prislappar på, tyvärr inte är till salu..hann inte mer än att vända ryggen innan jag hörde hur den ena sa till den andra.. "det är väl bara till att rycka bort om där jävla lapparna"..

lite lätt irriterad.. gick jag bort till matplats för att fixa lite.. när jag är på väg tillbaka möter jag kunderna igen.. med utställningexemplaren i handen.. bestämde mej för att stå på mej och gick fram till dom och förklarade yttligare en gång (iom att det inte verkade gå in den första) att dom inte var till salu.. efter lite mer tjaffs fick jag tillbaka dom..(med lapparna bortslitna..såklart).. hur svårt ska det behöva vara..? vad är det som är så svårt att förstå? Så onödigt tjaffs (och arbete för oss).. världen går väl knappast under för att man får vänta några dagar.. det är juh bara materiella saker.. ?!



..Dagen fortsatte med mindre motgångar av olika slag.. när klockan slog 18.00 var jag glad över att få gå hem..



Kände att jag behövde bli på bättre humör, så började med att kolla på ett av mina favoritklipp på YouTube när jag kom hem..(Hoppas det funkar att länka till det här under, har fortfarande inte full kontroll på hur vissa saker och ting fungerar) några minuter senare kunde jag inte göra annat än att le.. :)


Backin Up


Backin Up (Originalet)


Att folk orkar hålla på att lägga ner sig..? Många gånger helt i onödan? I det fär fallet tackar jag personen som gjort det.. ditt klipp fick min dag att vända.. ;)



Nej.. nu ropar sängen på mej.. Godnatt.. :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0