..I sängen tillsammans med Edward & Jakob..


Man vet att man är långledig när man har tid att spendera en hel dag i sängen med att ha twillight marathon.. :D

Är full av förväntan då alla pratat så gott om dessa filmer.. för er som undrar.. jo det är sant.. jag har inte sett filmerna än..och JA.. jag vet att jag kanske är den enda på hela jordklotet som inte har gjort det..(vissa har hunnit med att se dom ett antal gånger!) men..som man brukar säga.. bättre sent än aldrig..? ;)


Hade tv:n på i bakgrunden häromdagen..det var Oprah-time..och just det programmet var tillägnat alla som totalförälskat sig i Twillight och dess rollfigurer... helt galet.. några mammor hade skapat en grupp som hette Twilmums eller ngt liknande, dom sågs en till två dagar i veckan för att kolla på några av deras favorit scener ur filmerna.. disskutera filmerna i allmänhet.. eller fotograferas tillsammans med någon av deras älsklingar Edward eller Jakob på röda mattan..jo, det är sant.. dom hade gjort pappfigurer (sådana dom har på biografer) av dom båda idolerna i skalenlig storlek.. så där stod dom i deras "Twillightrum" och posade tillsammans med en bit pappkartong.. (!) :D  riktigt så entusiastisk  har jag svårt att tro att jag blir.. men vem vet. ;)





Nä.. nu är det dags att gå till sängs med dom omtalade och eftertraktade "flick"-idolerna.. ;)


.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0