..Evighetsprojekt..


Åhh.. blir så frustrerad.. har så många "måsten" men "hinner" aldrig med dom.. iof har To-Do-listan minskat drastiskt den senaste tiden..men trots det känns ett "slutresultat" låååångt borta.. det kommer väl aldrig ta "slut" på saker att göra eller bli klart, om det finns något som heter så..? det vill man nog inte heller.. inte jag iaf..tycker om att ha en massa mindre projekt på gång.. :) 

MEN..vore skönt om några av mina större projekt skulle kunna bli klara..så som ommålning av diverse möbler, tapetsering osv. så jag skulle kunna luta mej tillbaka och känna mej nöjd för ett tag..

för det är fruktansvärt frustrerande och stressande att alltid känna när man kommer hem åtta på kvällen att man aldrig kan slappna av utan alltid har en massa saker hängandes över sig.. vissa av projekten blir jag påmind om dagligen.. samtidigt som jag vet att jag varken har tid eller möjlighet att fixa några av dom halv nio på kvällen och inne i lägenheten..så får nog ringa hit min livlina.. käraste pappa.. :)


Men ikväll tänker jag varken lägga tid eller energi på några projekt..utan njuta av kvällen precis som den är.. :)


Ha en fin kväll!
.Puss & Kram. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0