..Lite av mycket..


Igår var juh en verkligen en riktig slödag.. låg verkligen i sängen HELA dagen..och det är inget skämt.. började dagen med frukost i sängen och en film.. sen kändes det som vi (Jag och Daniel) lika bra kunde fortsätta.. så det blev en följd av Tvilightfilmerna.. alla tre..under tiden hade vi hunnit betat av både "lunch" (den bestod av kanelbullar och mjölk) ;) och så småningom middag.. sen blev det en paus..förflyttade oss till soffan i vardagsrummet istället.. blev Yatzy.. och film (i bakgrunden).. några timmar senare var det dags att sova.. och film..DET kan man kalla film-maraton mina damer och herrar.. :D


Så.. idag bestämde vi oss för att vara lite mindre lata.. så började dagen med frukost (vid matbordet!) sen en långpromenad.. skönt.. men lite kallt..burr..


På vägen hem var vi och handlade lite mat för att sen gå hem och göra ett gäng pannkakor..yummie va smarrigt det var! (Lyckades vända en i luften!) Det ni.. ;)

I övrigt har vi spelat en massa omgångar Yatzy även idag.. Daniel ville ha revanch..och det fick han..NOT.. vann väl sisådär..låt mej tänka.. ALLA gånger.. ;D




..Mitt rekord just nu är: 316 poäng.. :) (Observera Att jag har fått Yatzy varje gång!) ;P


Har även suttit och lusläst en massa inredningsmagasin.. mina tavellister behöver göras om, så letade lite inspiration.. och hittade det..så nu ska här göras om (!)  :D

Skulle även ha en spakväll var tanken.. kom så långt att jag klippte Daniel.. så från och med nu så har han ny frisyr..jättefint! sen gjorde jag manikyr och pedikyr på mej själv.. och målade om naglarna till en ny och lite mer höstig nyans.. :)


Åhh.. just ja.. sötaste Tess ringde idag.. hur söt är inte hon då?! Dom hade tydligen delat ut Kulla lampor (storlek: liten) till personalen på jobbet idag (som var kvalitetsstoppade) och då tog hon en åt mej.. så nu gick mitt lampproblem från två lampor som saknas till en.. Tack snälla söta Tess för att du tänkte på mej.. <3


Nu är det dags att sova! 
Puss åh Godnatt. 



Kommentarer
Postat av: Tess

Åh söt nöt vad mysigt med yatzi! Grym du är! :)

klart jag tänkte på dig att du skulle ha en liten lampa! Fin fina gardinerna blev åsså :-)



Kärlek till dig!

2010-10-26 @ 19:18:31
URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/
Postat av: ..Moi..

Naaaw.. tack.. :) Sjukt kul, får köra en runda ngn gång! Ja.. du är juh såå söt och omtänksam.. :D

Kärlek!

2010-11-12 @ 23:26:31
URL: http://heltenkelten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0