..Effektiv men ändå inte..


Dagen började egentligen med ett köks-morgonmöte.. men orkade verkligen inte gå upp.. att mötet endast var en timme (mellan klockan 9.00-10.00) gjorde mej inte direkt mer motiverad..särskillt inte på min lediga dag.. 

Nej.. bestämde mej helt enkelt för att ligga kvar ett tag till..tog mej upp vid 11-tiden..
såååå skönt.. :)

Så vad har jag gjort idag då?.. förutom att ha ringt några viktiga samtal så har jag inte gjort så mycket mer än att sy som en galning.. bland annat har jag lagat två par jeans och två par jackor samt en skjorta.. sen har jag sytt en sovrumsgardin och ett fodral till min Iphone. :D




                                 ..Sovrumsgardinen.. :)


Tog en paus för att kolla på Lite sällskap..och på fina Elina som gifte sig i kvällens avsnitt.. ;D

hade helt glömt bort att det var idag.. eller hade väl mer glömt bort att det var Måndag.. verkligheten blir alltid så rubbad när man jobbar helg.. har inte koll på veckor dagar och år.. kvällens mys skulle vara hemma hos Sara idag..men blev hemma för mej då jag kände att jag kvart i tio (när jag fick påminnelsemeddelande av Sara) aldrig skulle hinna dit till tio.. :(

Nu ska jag eventuellt börja med köksgardinerna.. :)
Eller kanske sova..?

Puss & Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0