..En mindre bra dag..


Mådde inte helt bra när jag vaknade idag.. :S så det tog lååång tid för mej att komma upp.. efter att ha fått i mej lite frukost.. blev det en långpromenad.. på vägen hem, tyckte jag lite synd om mej själv och gick in på hagahallen och köpte två nya inredningstidningar och en påse Riesen.. :)

Sen efter att ha lagat och ätit mat kröp jag upp i soffan och bara njööt av mina inköp.. :)









Inbillar mej själv att det faktiskt fick mej att må lite bättre.. har även pratat i telefon med Sara.. ett lååångt samtal blev det..fick mej att må ännu lite bättre.. :)

Kände mej så pigg att jag bestämde mej för att ta tag i vardagsrumsgardinerna, som jag inte hann med förra veckan..så nu är dom nästan färdigsydda.. :D

Har även fått prova på läraryrket lite grann genom att läsa igenom och rätta en 14-sidors uppsats som Daniel ska lämna in imorgon..(Jo han har varit här hela dagen idag också..fast knappt märkbart då har varit tvungen att plugga.. ;)...) Kom fram till följande: Jag saknar inte skolan.. inte ens lite.. ;)

NU väntar sängen.. :)

Sov gott. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0