..En BRA affär..

Åkte till Expert innan jobbet idag för att köpa en ny dammsugare då dammråttorna börjar få övertag i lägenheten.. (!)  Detta slutade med att jag kom hem med en ny tv till sovrummet också.. ;)

Var inte riktigt meningen..och vet inte riktigt hur det gick till..det brukar aldrig sluta som man tänkt när mamma är inblandad.. ;)

Efter att ha valt färg på dammsugaren, (fanns fyra att välja bland: granitgrå, guldgul, plommonlila och en ljus mintgrön-aktig nyans)..hade bestämt mej redan innan att jag skulle välja en grå.. men självklart var den slut och skulle komma in April 2011.. så..no thanks.. så valet stod mellan gul och lila.. slutade med GUL.. :D





Efter besluttagandet.. gick jag och mamma (bara) för att kolla in det nyaste inom TV-teknologin..då jag funderat på att byta ut min tv...helt otroligt vad som kan göras nuförtiden (nu kände jag mej som Asta 89år) men jag är ärligt talat imponerad! Särskillt över den nya Samsung Tv:n 9 serien..Galet grym (!) 

Mamma och pappa håller på att göra om uterummet hemma, med värme osv. så det blir lite mer som ett extra vardagsrum..Mamma sa att hon funderat på att skaffa en tv ut dit och föreslog att hon skulle köpa en ny tv åt mej i byte mot att dom tog min 2 år gamla Samsung..så vi gjorde ett litet byte helt enkelt.. ett ganska bra byte om man säger så.. för mej alltså.. mamma säger att jag kommer förstå den dagen jag får egna barn.. ;)



På den vägen var det..så dessa två underbart fina ting smyckar numera min lägenhet.. :)






Så..jag vet vad jag ska göra imorgon på min lediga dag.. vägra gå ur sängen (!) :D
Tror jag ska ta mej igenom hela Grey´s boxen.. ;)

Puss <3














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0