..Akut till Akuten..



Vaknade runt tvåtiden av att Daniel höll på att hosta lungorna ur sig..vid tretiden var det dags igen.. fast den här gången låg han och skakade av frossa samtidigt som han hade typ 780 graders feber..

Vid halv fyra-fyra kände jag att det var akuten som gällde..då han inte blev nå bättre trots febernedsättande..(samt att huvudvärken hade gjort sig påmind varje dag dom senaste 6 dagarna).. Daniel som gärna inte klagar i onödan och menar att "det blir nog bra".. orkade knappt protestera.. så vi tog oss i väg.. sen har vi blivit kvar där.. ett antal timmar... jag kom hem för cirka två timmar sen..(ca.20) Daniel blev kvar..

..Och det lär han bli tills dom har hittat vad som är fel..dom har sina gissningar..efter att ha studerat röntgenplåtarna..bihålsinflammation står högst på listan med lunginflammation på en stadig andra plats..fast helt säkra är dom inte trots miljontals provtagningar..så därför tänkte dom ta några prover till imorgon..Hoppas på ett svar då.. (!)




                                     ..En (ut-)slagen hjälte..


Nu ska jag försöka sova lite då jag bara sovit ca två timmar sen klockan 4 i morse.. :S


Godnatt.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0