..Dagen D..


När jag vaknade imorse kände jag mej relativt lugn.. gick upp i god tid för att hinna med alla morgonbestyr utan att behöva stressa..skönt..

Ju mer tiden gick, började dock nervositeten göra sig påmind (!) I bilen på väg till jobbet, kändes det som om hjärtat var på väg att lämna sin position för att sakta men säkert ta sig upp i strupen och långsamt kväva mej.. 

På plats anslöt jag mej till resten av dom sökande..för att tio minuter senare sitta i rummet där allting en dag för länge sen började..kändes nästan som ...en blandning av rädsla och förväntan..(mest förväntan) men i samma stund som allting drog igång fick jag ett lugn över mej..och lyckades faktiskt -tack och lov- behålla det hyffsat bra under resten av dagen.. :)

Dagen har sedan bestått av följande: 

> Inledning 

> Personlig intervju

> Gruppövning

> Presentation

> Rollspel

> Sammanfattning/Avslutning


Känner mej nöjd med min insats..även om det finns vissa saker man spekulerat i..så här i efterhand, så tror jag inte att jag hade kunnat göra det så mycket annorlunda än jag gjorde..Jag var mej själv och det var det viktigaste.. :)

Nu är det bara att vänta på slutresultatet...som plågande nog inte kommer förens om
ca. 3-4 veckor... Gaaah... (!)





Känner mej helt slut nu när alla spänningar har släppt.. så det blir nog till att ta en tidig kväll.. krypa ner och kolla på en film i sängen eller något liknande.. :)

Hoppas ni alla har haft en lika bra dag som jag!
Va rädda om er och varandra :)

Puss & Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0